Agencja Victor

Działamy na rynku już od 1995 roku!

Od samego początku istnienia naszego biura rachunkowego staramy się doskonalić i podwyższać jakość świadczonych usług.

Ogromny nacisk kładziemy na dobre przygotowanie merytoryczne, rzetelność i profesjonalizm osób zatrudnionych w naszym biurze księgowym.

Agencja Victor

Sukces naszych Klientów jest naszym sukcesem!

Posiadamy doświadczenie na stanowiskach głównych księgowych, z sukcesem przechodziliśmy liczne kontrole oraz audyty w prowadzonych przez nas jednostkach, a zadowolenie naszych klientów jest dla nas celem nadrzędnym.

Agencja Victor

Dopasowujemy się do wymagań Klientów!

Obsługujemy podmioty o różnym profilu działalności i formie prawnej. Klientami biura rachunkowego Agencja Victor są zarówno spółki prawa handlowego jak też małe jednoosobowe firmy opodatkowane w sposób zryczałtowany.

Agencja VICTOR
ul.Zamojska 18, 20-105 Lublin
ul. Mała 4, 23-204 Kraśnik
NIP 715-100-74-75

e-mail: biuro@agencjavictor.pl
tel. kom.: +48.669976191
telefon: +48.817108840.

Warunki współpracy

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z naszym biurem, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty.

Podczas pierwszej rozmowy uzyskacie też Państwo odpowiedzi na najważniejsze interesujące Was tematy.

Proszę przed wykonaniem telefonu do naszego biura przygotować informacje na temat:

  • ilości faktur które wystawiacie/otrzymujecie,
  • formy rozliczenia podatkowego,
  • formy prawnej waszej działalności,
  • ilości pracowników zatrudnionych w Waszej firmie.


Na tej podstawie pracownik biura będzie mógł oszacować koszt usługi. Osobista wizyta w biurze będzie jednak potrzebna w celu podpisania umowy i pełnomocnictw na podstawie których będziemy reprezentowali Państwa firmę w urzędach. Bez tych dokumentów podjęcie współpracy jest niemożliwe.

W celu podjęcia współpracy będą również potrzebne następujące dokumenty:

  • NIP,
  • REGON,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
  • oraz dokumenty księgowe: książka przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów w przypadku firm rozliczających się ryczałtem.


Spółki z o. o.:

  • Dokumenty rejestrowe,
  • Bilans i/lub rachunek zysków i strat,
  • REGON


Niezbędne będą również zgłoszenia do ubezpieczeń ZUS właścicieli lub pracowników