Warunki współpracy

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z naszym biurem, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty.

Podczas pierwszej rozmowy uzyskacie też Państwo odpowiedzi na najważniejsze interesujące Was tematy. Proszę przed wykonaniem telefonu do naszego biura przygotować informacje na temat:

  • ilości faktur które wystawiacie/otrzymujecie,
  • formy rozliczenia podatkowego,
  • formy prawnej Waszej działalności,
  • ilości pracowników zatrudnionych w Waszej firmie.

Na tej podstawie pracownik biura będzie mógł oszacować koszt usługi. Osobista wizyta w biurze będzie jednak potrzebna w celu podpisania umowy i pełnomocnictw na podstawie których będziemy reprezentowali Państwa firmę w urzędach. Bez tych dokumentów podjęcie współpracy jest niemożliwe. W celu podjęcia współpracy będą również potrzebne następujące dokumenty:

  • NIP,
  • REGON,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
  • oraz dokumenty księgowe: książka przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów w przypadku firm rozliczających się ryczałtem.

Spółki z o. o.:

  • Dokumenty rejestrowe,
  • Bilans i/lub rachunek zysków i strat,
  • REGON.

Niezbędne będą również zgłoszenia do ubezpieczeń ZUS właścicieli lub pracowników.