
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z naszym biurem, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty.
Podczas pierwszej rozmowy uzyskacie też Państwo odpowiedzi na najważniejsze interesujące Was tematy. Proszę przed wykonaniem telefonu do naszego biura przygotować informacje na temat:
- ilości faktur które wystawiacie/otrzymujecie,
- formy rozliczenia podatkowego,
- formy prawnej Waszej działalności,
- ilości pracowników zatrudnionych w Waszej firmie.
Na tej podstawie pracownik biura będzie mógł oszacować koszt usługi. Osobista wizyta w biurze będzie jednak potrzebna w celu podpisania umowy i pełnomocnictw na podstawie których będziemy reprezentowali Państwa firmę w urzędach. Bez tych dokumentów podjęcie współpracy jest niemożliwe. W celu podjęcia współpracy będą również potrzebne następujące dokumenty:
- NIP,
- REGON,
- Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- oraz dokumenty księgowe: książka przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów w przypadku firm rozliczających się ryczałtem.
Spółki z o. o.:
- Dokumenty rejestrowe,
- Bilans i/lub rachunek zysków i strat,
- REGON.
Niezbędne będą również zgłoszenia do ubezpieczeń ZUS właścicieli lub pracowników.